imittvirrigahuvud

Direktlänk till inlägg 12 juni 2012

Letar energi... igen...!

Av imittvirrigahuvud - 12 juni 2012 20:35

Ännu en arbetsdag avklarad. Det går framåt med fönstren, förhoppningsvis blir det någorlunda klart i morgon. Kortstället är färdigbyggt och påfyllt, men har inte fått rätt placering än. Det har varit en hel del kunder i butiken idag - sånt är alltid trevligt! Eftersom det är studentutsläpp imorgon, så har det sålts en hel del kort och prylar idag.  Så har vi haft besök av en säljare idag också, vi får se om det kan bli något nytt i sortimentet. Om jag orkar ska jag gå in och kika lite på nätet ikväll - om jag orkar, som sagt.


Just nu känns det som att dagarna inte räcker till, varken på jobbet eller hemma. Iofs är det en känsla jag har alldeles för ofta, att man är otillräcklig. Direkt efter midsommar har jag en veckas semester, men det känns som att det inte kommer att bli någon avkopplande ledighet. 

Hemma har jag ikväll insett att jag måste ändra på något vad gäller telejacken. Jag hör inte när telefonen ringer, flera gånger har jag fått se att det står att jag har missat samtal när jag kolla på telefonen, och det har inte hörts någon signal. Dessutom slutar TVn och datorn att fungera en liten stund när jag svarar i telefonen, och det hackar under tiden som telefonen är på. Det måste väl betyda att telefonen är kopplad i fel vägguttag?


Sitter just och ser på Project Runway All Stars - ännu en serie som jag av någon anledning inte kan slita mej ifrån. Kanske för att jag är absolut urkass på att sy själv, det är något som ligger otroligt långt från mej. Jag får hålla mej till att läsa böcker istället...


OK, dags att försöka ladda om inför imorgon. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av imittvirrigahuvud - 6 september 2012 23:04

...då var man tillbaks igen. Sommaren har gått alldeles för snabbt, precis som tiden alltid gör.    Den mesta tiden har jag tillbringat på jobbet, förutom de tre senaste veckorna - semester! De två första veckorna var jag iofs mest på jobbet i al...

Av imittvirrigahuvud - 26 juni 2012 15:59

...och har vissa problem med att se vad jag skriver - tydligen är det alldeles för ljust härute för att man ska ha datorn i knät och försöka skriva någonting. Hmm... kanske ett tecken på att man är lite för databeroende, att man inte kan släppa taget...

Av imittvirrigahuvud - 24 juni 2012 17:15

Vaknade före klockan sex av att det ösregnade, verkligen vräkte ner! Jag tyckte synd om sonen, som skulle gå till jobbet vid halv sju - men han hade tur, det var uppehåll under den tiden han gick dit. Jag försökte somna om men det var ju inte att t...

Av imittvirrigahuvud - 23 juni 2012 23:17

Inte lätt när man flyttar - saker "försvinner" liksom! Jag kom på häromdagen att jag har flera remisser liggande, som jag ska ha med mej när jag går och tar mina blodprover på vårdcentralen. Men jag kan inte hitta dem!!! Jag vet ju att jag fick med d...

Av imittvirrigahuvud - 23 juni 2012 17:44

Sov faktiskt till kvart i åtta idag - nästan rekordartat! Missekatt tyckte jag var otroligt tråkig tydligen, när jag vaknade låg han utsträckt i fönstret och tittade på mej. Det såg ut som om han tänkte "Sova!!! När man kan ge mej mat!!!" Nåja, han f...

Presentation

Född -68, numera smått gråsprängd brunett med bruna ögon, som älskar böcker, både privat och på jobbet! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards