imittvirrigahuvud

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av imittvirrigahuvud - 6 juni 2012 18:01

Idag har vi gratulerat en 20-årig dotter! Eftersom hon faktiskt jobbar hela dagen, så fick vi hälsa på henne i restaurangen, och äta lunch med henne där - och det var inte dumt alls! Desserten var bara helt ljuvlig...!    Tror att hon var ganska nöjd med presenterna också, jag hoppas det i alla fall! Och många blev vi... Mamma, pappa, lillebror med sambo, moster, farmor, farfar, mormor, faster, farbror, och kusin med kompis. Dessutom hade de andra kusinerna skickat med present, så det blev både paket och kuvert med trevligt innehåll!


Tjugo år... Det har gått fort! Så många gånger som man får höra "ta vara på tiden" när man har små barn. Men man förstår det ändå inte när man är mitt uppe i det, hur fort den faktiskt försvinner iväg! Det har hänt otroligt mycket på den här tiden, både bra och mindre bra.


Vad händer i övrigt? Tja, att packa upp lådor tar tid!!! Jag har fortfarande en hel massa lådor som ska bäras upp på vinden, det börjar att bli någorlunda ordning både i kök och sovrum, jag har alldeles för lite förvaringsmöjligheter i vardagsrummet (om jag inte börjar lägga saker i pianot.....) och jag tycker det är alldeles vanvettigt svårt att sätta upp lampor! Men nu har jag i alla fall en taklampa i vardagsrummet, hoppas den kommer att hänga kvar!  


Sitter just nu i soffan framför TVn, med en utslagen katt liggande bredvid... Missekatt ligger helt på rygg med tassarna i vädret, och bara gottar sej! Undrar vad han säjer om jag använder hans lurviga mage som kudde...? Antar att jag har en hel massa klor och tänder sittande ingrävda i mitt huvud ganska omgående i såna fall!  


Trots att jag var alldeles otroligt mätt när jag kom hem, så börjar jag bli väldigt, väldigt hungrig igen. Antar att det är dags att göra en raid i kylskåpet! 

Presentation

Född -68, numera smått gråsprängd brunett med bruna ögon, som älskar böcker, både privat och på jobbet! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards