imittvirrigahuvud

Direktlänk till inlägg 23 juni 2012

Letar och funderar...

Av imittvirrigahuvud - 23 juni 2012 23:17

Inte lätt när man flyttar - saker "försvinner" liksom! Jag kom på häromdagen att jag har flera remisser liggande, som jag ska ha med mej när jag går och tar mina blodprover på vårdcentralen. Men jag kan inte hitta dem!!! Jag vet ju att jag fick med dem från gamla lägenheten, och de måste ju finnas någonstans här i den nya - men var??? Jag tycker att jag letat på alla ställen där de borde kunna finnas, men självklart är de ju någonstans där jag absolut inte tror att de finns. Det enda jag verkligen hoppas är att de inte hamnat i någon av lådorna som jag burit upp på vinden... Men då får de ligga kvar! Om jag inte kan hitta dem senast måndag kväll, så får jag ringa till avdelningen och be dem skicka några nya. Det löser sig - men det är irriterande!!!


OK, ännu en reklamfilm för dejtingsajter... Tänk om man kunde få välja vilka reklamfilmer man ville se. Då skulle i alla fall filmerna för e-darling och liknande aldrig visas i min TV! Fast när jag tänker efter... vilka reklamfilmer skulle bli kvar? Inte Lendo, som visas just nu, den har man sett lite för många gånger. Och nu är det Philadelphia och lax... det låter gott, men inte hur många gånger som helst på en kväll! Norrlands Guld-filmerna är lite roligare, dem tröttnar jag inte riktigt lika snabbt på. 


Sitter just nu och tittar på Comedy Central, "Live at Gotham". Snart snart dags att sova, sonen ska börja jobba 07.00 i morgon så hans alarm lär gå igång vid sextiden. Och då vaknar jag också, helt klart! 


Gonatt, världen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av imittvirrigahuvud - 6 september 2012 23:04

...då var man tillbaks igen. Sommaren har gått alldeles för snabbt, precis som tiden alltid gör.    Den mesta tiden har jag tillbringat på jobbet, förutom de tre senaste veckorna - semester! De två första veckorna var jag iofs mest på jobbet i al...

Av imittvirrigahuvud - 26 juni 2012 15:59

...och har vissa problem med att se vad jag skriver - tydligen är det alldeles för ljust härute för att man ska ha datorn i knät och försöka skriva någonting. Hmm... kanske ett tecken på att man är lite för databeroende, att man inte kan släppa taget...

Av imittvirrigahuvud - 24 juni 2012 17:15

Vaknade före klockan sex av att det ösregnade, verkligen vräkte ner! Jag tyckte synd om sonen, som skulle gå till jobbet vid halv sju - men han hade tur, det var uppehåll under den tiden han gick dit. Jag försökte somna om men det var ju inte att t...

Av imittvirrigahuvud - 23 juni 2012 17:44

Sov faktiskt till kvart i åtta idag - nästan rekordartat! Missekatt tyckte jag var otroligt tråkig tydligen, när jag vaknade låg han utsträckt i fönstret och tittade på mej. Det såg ut som om han tänkte "Sova!!! När man kan ge mej mat!!!" Nåja, han f...

Av imittvirrigahuvud - 21 juni 2012 22:58

I morgon är det midsommarafton, något som tydligen räknas som en väääldigt romantisk kväll för många - men eftersom jag definitivt inte är någon romantiker, så lämnar jag över den delen till andra! Själv tänker jag tillbringa kvällen tillsammans me...

Presentation

Född -68, numera smått gråsprängd brunett med bruna ögon, som älskar böcker, både privat och på jobbet! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards