imittvirrigahuvud

Direktlänk till inlägg 24 juni 2012

Det regnar... oj, vad det regnar...!

Av imittvirrigahuvud - 24 juni 2012 17:15

Vaknade före klockan sex av att det ösregnade, verkligen vräkte ner! Jag tyckte synd om sonen, som skulle gå till jobbet vid halv sju - men han hade tur, det var uppehåll under den tiden han gick dit.

Jag försökte somna om men det var ju inte att tänka på... Så jag läste lite mer av Freddie Mercury-biografin, och sedan åt jag frukost. Eftersom sonfästmö fortfarande sov, så satte jag mig i soffan med datorn. Missekatt har tydligen fått för sej att någonting bor under balkongtröskeln, så han låg platt och stirrade på den.

Vid niotiden gick sonfästmön iväg, jag tittade på TV en stund, och sedan tog jag en tur till jobbet. 

Efter sådär tre timmar traskade jag hemåt igen, tog mej lite att äta, och sedan blev det TV en stund till. 

Nu har sonen precis kommit hem, absolut genomblöt av en ny regnskur. Så nu ska det blir lite mat!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av imittvirrigahuvud - 6 september 2012 23:04

...då var man tillbaks igen. Sommaren har gått alldeles för snabbt, precis som tiden alltid gör.    Den mesta tiden har jag tillbringat på jobbet, förutom de tre senaste veckorna - semester! De två första veckorna var jag iofs mest på jobbet i al...

Av imittvirrigahuvud - 26 juni 2012 15:59

...och har vissa problem med att se vad jag skriver - tydligen är det alldeles för ljust härute för att man ska ha datorn i knät och försöka skriva någonting. Hmm... kanske ett tecken på att man är lite för databeroende, att man inte kan släppa taget...

Av imittvirrigahuvud - 23 juni 2012 23:17

Inte lätt när man flyttar - saker "försvinner" liksom! Jag kom på häromdagen att jag har flera remisser liggande, som jag ska ha med mej när jag går och tar mina blodprover på vårdcentralen. Men jag kan inte hitta dem!!! Jag vet ju att jag fick med d...

Av imittvirrigahuvud - 23 juni 2012 17:44

Sov faktiskt till kvart i åtta idag - nästan rekordartat! Missekatt tyckte jag var otroligt tråkig tydligen, när jag vaknade låg han utsträckt i fönstret och tittade på mej. Det såg ut som om han tänkte "Sova!!! När man kan ge mej mat!!!" Nåja, han f...

Av imittvirrigahuvud - 21 juni 2012 22:58

I morgon är det midsommarafton, något som tydligen räknas som en väääldigt romantisk kväll för många - men eftersom jag definitivt inte är någon romantiker, så lämnar jag över den delen till andra! Själv tänker jag tillbringa kvällen tillsammans me...

Presentation

Född -68, numera smått gråsprängd brunett med bruna ögon, som älskar böcker, både privat och på jobbet! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards