imittvirrigahuvud

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av imittvirrigahuvud - 11 juni 2012 23:36

Jaha, lite besviken blev man ju på fotbollsmatchen ikväll - det var ju inte såhär det skulle gå i premiärmatchen!    Tur att det är två matcher kvar, fast det känns ju inte helt lovande...


Det blev en skapligt lång dag idag också. Vaknade vid sextiden av en glad och pigg missekatt som kände för vaket sällskap. Ingen större idé att försöka somna om då, men låg kvar i alla fall fram till kvart i sju. Sedan blev det hårtvätt och frukost, missekatt behövde mat och vatten, och så mötte jag upp systern vid halv nio och tog en promenad till vår revisionsbyrå - dags att skriva på deklarationerna. Efter det blev det jobb,  en av våra säljare kom strax efter nio, och började demontera vår gratulationskortsvägg. Efter en massa *)/¤/-ord och bankande på ett ställ som inte alls ville sättas ihop    , kom vi på vad som var fel. Eftersom det fanns fel i de färdigmonterade delarna, så gick det inte alls att få stället rätt. Så efter ännu fler censurerade ord och en djupdykning i våra icke-existerande tekniska kunskaper, så fick vi monterat stället rätt!!!     Vi firade med en Konsumlunch, och efter det fick vår kära säljare börja placera hyllor, och så småningom också kort i vårt ställ. Systern och jag började ta bort "skyddsplasten" från två av våra skyltfönster. Någon därute som har ett bra tips på hur man får bort klister från fönsterrutor? 


Vi avslutade dagen med att börja göra en rejäl beställning av dop- och bröllopskort. Så vid sjutiden ungefär var jag hemma igen, hos missekatt. Jag hade tänkt att få undan en del av alla påsar som dräller runtom i lägenheten, men av någon anledning hamnade jag i TV-soffan när jag ätit lite. Och sedan blev jag sittande... NCIS... fotboll... och nu mer NCIS. Det kan aldrig bli för mycket McGee!  


Nä, nu är det dags att försöka sova en stund igen. Nu ska jag ta med missekatt och gå och lägga mej! Gonatt världen! 

Presentation

Född -68, numera smått gråsprängd brunett med bruna ögon, som älskar böcker, både privat och på jobbet! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards