imittvirrigahuvud

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av imittvirrigahuvud - 1 maj 2012 21:50

...om det syns på Facebook nu - jag måste ju se om jag gjort rätt! 

Av imittvirrigahuvud - 1 maj 2012 21:07

Då gör jag ett nytt försök att blogga! Och vem är då jag? Tja... jag föddes för snart 44 år sedan i nordligaste delen av Bohuslän, blev äldre, gifte mej och fick två barn, skilde mej, blev egen företagare, skaffade katt... Det var väl en snabbsammanfattning! :)

Jag är galen i böcker, så det lär bli en hel del recensioner av vad jag för tillfället läser. Jag läser det mesta; deckare, biografier, skönlitteratur, faktaböcker... det är inget fel om det finns något om historia inblandat!

I övrigt tillbringas mycket tid vid datorn och/eller TVn - sedan jag skaffade en liten bärbar dator går det alldeles utmärkt att kombinera dessa två! :)

Något som jag är totalt ointresserad av är matlagning och växter. Märk väl; jag har inget emot varken att äta eller att titta på blommor, bara jag slipper vara inblandad i tillagning eller omhändertagande. 

För ögonblick är jag på väg att flytta, byta från en trerumslägenhet till... en annan trerumslägenhet! Barnen som jag har är vuxna, dottern har precis flyttat hemifrån, och sonen pluggar på annan ort, så det blir min missekatt och jag som ska husera i den nya lägenheten! 

Jaha, det var en kort presentation av mig och mitt liv. Om någon är intresserad av att läsa, så lär man nog snart märka att bloggnamnet stämmer rätt bra - mitt huvud är oftast ganska virrigt! Förhoppningsvis beror det på att det oftast är mycket att tänka på...

Over and out!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Född -68, numera smått gråsprängd brunett med bruna ögon, som älskar böcker, både privat och på jobbet! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards