imittvirrigahuvud

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av imittvirrigahuvud - 16 maj 2012 12:39

Kollar min checklista för dagen...

Besök på vårdcentralen för provtagning - check!

Besökt optikern och beställt nya månadslinser - check!

Hämtat smålådor på jobbet - check!

(Köpt godis som uppmuntran när jag ska greja på vinden - check!)

Kikat in på biblioteket för att se hur det blev när de byggde om - check!

Ringt elbolag - check!

Ringt försäkringsbolag - check!


Så vad ska jag ta itu med nu? Listan är fortfarande ganska lång, men det är bara sååå gott när man kan stryka saker på den!  


Nu ska jag rota lite i frysen för att se om det finns nåt som går att göra ätbart så småningom, nu till lunch får det bli te och mackor! 

Av imittvirrigahuvud - 16 maj 2012 08:26

Med inte alltför lång tid kvar till flytt inser jag att jag glömt meddela mitt elbolag att jag ska flytta på mej! Typiskt!!! Förhoppningsvis går det att ordna utan alltför mycket straffavgifter och jox, men man vet ju aldrig... 

Jag ska i alla fall börja dagen med att masa mej iväg till min vårdcentral, det är dags att ta blodprover för att kolla att min mage inte är  mer inflammerad än vad jag vet om. När jag väl är hemma från den lilla turen är det verkligen hög tid att gå igenom resten av alla som ska meddelas om ändrad adress - bland annat elbolag då, alltså. Men för att kunna ändra det ena bolaget, så måste jag först ta kontakt med det andra bolaget för att få nätadresser och anläggningsadresser och allt vad det nu heter... Jox!!!


Näpp, kläder på, borsta tänder, iväg och ta ut pengar, och så traskar man till de trevliga tjejerna på labbet för att bli stucken i armen!  



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Född -68, numera smått gråsprängd brunett med bruna ögon, som älskar böcker, både privat och på jobbet! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards