imittvirrigahuvud

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av imittvirrigahuvud - 6 maj 2012 23:08

Jaha, så var syster och son firade då! Mycket prat, mycket mat och så lite tårta i slutet - inte dumt alls! Nu börjar det bli sovdags känns det som, klockan tutar igång tidigt i morgon bitti, precis som vanligt. 

Det finns som vanligt en hel del att ta tag i under veckan som kommer; säljarbesök på jobbet, bokföring som måste göras, förutom allt det vanliga. På hemmaplan måste jag prata med flyttfirma, gå igenom vilka adressändringar som måste göras och vilka som måste tas kontakt med - försäkringsbolag, elbolag och annat skoj...

Dags att sova några timmar!

Av imittvirrigahuvud - 6 maj 2012 09:43

Funderar allvarligt på att försöka ha en loppis nu innan det är dags för flytt - det finns en väldig massa saker som jag inte vill ha med till nästa lägenhet! DVD-filmer, böcker, broderade tavlor, ytterkrukor, porslinsgrejer... 

Någon som testat att ha flyttloppis? Hur gick det, i så fall?


Om jag inte räknar helt fel, så är det 26 dagar kvar nu, och jag kommer på fler och fler saker som måste göras! Men jag har i alla fall både adressändrat och bett Telia flyttat telefon/TV/bredband - alltid något!  


Idag blir det kombinerat födelsedagsfirande för son och syster. Sonen fyllde 18 för några dagar sedan, och syster fyller... lite mer än 18, idag! Så nu ska jag fixa färdigt kort och presenter till dem, och hämta tårta om en stund (ja, den är beställd på konditori, sådant gör jag inte själv!).


Men först; disk, tvätt och packa en låda till!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Född -68, numera smått gråsprängd brunett med bruna ögon, som älskar böcker, både privat och på jobbet! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards