imittvirrigahuvud

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av imittvirrigahuvud - 10 maj 2012 20:56

Let's Dance handlar det om, förstås! Tycker fortfarande att Camilla L och Anton ska fightas i finalen!


Idag fick jag tag på nyckel till min nya lägenhet, och gick och kikade runt alldeles själv! Det blir lite annorlunda att se lägenheten helt tom, inga möbler, inga gardiner, ingenting. OK, köket är lite mer slitet än vad jag kom ihåg, eller rättare sagt; inredningen är av äldre stuk. Men jag tror det kommer bli helt ok! Nu hoppas jag att det blir tapetserat och målat innan jag ska flytta in.

Så funderar jag på balkongen... Ska jag plocka med träplattorna jag har på den nuvarande balkongen, eller ska jag köpa nåt helt nytt till den nya? Och i så fall vad?? Måste få med mej en tumstock och kolla lite mått också, så jag kan planera lite bättre. 

Undrar hur missekatt kommer att trivas på ett nytt ställe? Just nu tycker han livet är rätt kul, när det står tomma och packade lådor lite varstans på golvet. En tom bokhylla är en jättefin sovplats, och man kan gömma sej mellan madrasser som väntar på att kastas... 


Funderar mycket just nu, på lite av varje. Men somligt är ingen större idé att grubbla över, man kan inte göra nåt åt det ändå!

Kanske allt plockande bland alla saker gör att jag funderar ännu mer, eftersom jag verkligen måste dra fram allt som legat undanstoppat i många år. Jag flyttade in här som nyskild, eller rättare sagt medan skilsmässan höll på att bli klar. Sedan var jag sambo i några år, och efter det några år som singel. Många minnen och mycket som jobbas igenom blir det!


Nej, slut på grubblandet för ikväll, i alla fall vid datorn! Lite kvällsmat kanske... och sedan sova - det låter bra! Jobb i morgon igen. 


Over and out!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Född -68, numera smått gråsprängd brunett med bruna ögon, som älskar böcker, både privat och på jobbet! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards