imittvirrigahuvud

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av imittvirrigahuvud - 9 maj 2012 23:00

Nej, det är varken jag eller någon av mina närstående som gör revolution - men sonen ska göra ett fördjupningsarbete genom att jämföra två olika historiska revolutioner. Och då fastnade jag i bakgrundshistorik! Det är bara inte klokt hur många internetsidor det finns att försöka hämta fakta ifrån... 


Vad har då hänt i övrigt idag? Min f d svåger hjälpte mig med att montera ner parabolen som jag haft på balkongen. Så har jag gjort en lååång lista över alla som ska kontaktas för adressändringar och annat. Ett par lådor till är färdigpackade - nu har jag i stort sett slut på packlådor, så nu får jag ägna tiden åt att sortera istället. "Flyttgubben" skulle höra av sig i god tid före flytten, och då kommer det flera tomlådor! :)

Mina bokhyllor ligger nu ute på facebook, om någon vill ha dem! 


Just nu längtar jag bara tills allting blir klart, det börjar bli tröttsamt att ha allt i en enda röra! Tyvärr har jag lite för dåligt minne, så jag kommer inte riktigt ihåg hur mycket förvaringsmöjligheter jag kommer att ha i nya lägenheten. Kanske ska kolla med damen som bodde där innan, om man kan få låna nyckeln och tjuvkika lite... Får se vad jag hinner i morgon!


Snart dags att sova - måste bara få lite bättre grepp om den ryska revolutionen....... :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Född -68, numera smått gråsprängd brunett med bruna ögon, som älskar böcker, både privat och på jobbet! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards