imittvirrigahuvud

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av imittvirrigahuvud - 12 maj 2012 21:28


Måste ju testa lite på hur man ska göra med detta med bilder... Så då får missekatt bli försökskanin! :)

Så här såg han ut när han var alldeles ny hemma hos mej, i början av november. En alldeles vanlig bondkatt, med (kanske) lite inblandning av norsk skogskatt - ingen vet riktigt säkert!


   

Och såhär ser han ut nu, några månader senare. Aningens större har han blivit, men han är minst lika knäpp! Som väl är har han i stort sett slutat klättra uppför mina ben för att ta sig upp på bänkar och bord, numera kan han hoppa direkt.


Kort inlägg idag, är trött, ser på hockey, har lite ont i huvudet... Allt på en gång! Måste dessutom äta någonting, även om jag inte är direkt hungrig. Men som jag skrivit tidigare, jag måste nog äta mer än två gånger om dagen!


Over and out! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Född -68, numera smått gråsprängd brunett med bruna ögon, som älskar böcker, både privat och på jobbet! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards