imittvirrigahuvud

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av imittvirrigahuvud - 21 maj 2012 23:58

Nu hade jag skrivit ett inlägg och trodde det sparades som utkast... men det gjorde det inte förstås!!!

Ja ja, så intressant var det förmodligen inte ändå - det handlade om melodifestivalen!

Jag har roat mej med att titta på diverse youtubeklipp, folk har gjort en massa listor om de bästa, sämsta, sexigaste, fulaste låtarna/sångarna/sångerskorna genom melodifestivalhistorien. Det knepiga var att samma låtar dyker upp på flera av listorna... Antar att det har att göra med personlig smak!


Nåja, det är dags att sova igen. Om några timmar börjar en ny arbetsdag. Dessutom har jag fått hem en hel drös med nya lådor att packa i, från flyttfirman, så nu är det bara att sätta igång på allvar - tio dagar kvar, sen är det flyttdags! 

Men jag har ju det allra värsta kvar sen; flyttstädningen. Jag som avskyr att städa i vanliga fall... Nu måste jag skura ur skåp, torka lister, damma bakom element, städa bakom spisen, och sist men inte minst putsa fönster! *ryyyyys*  Någon vänlig själ som vill roa sej med nåt sånt här? Jag tar tacksamt emot hjälp!  


Nu ska jag borsta tänderna, och låta McGee och gänget hålla mej sällskap tills jag somnar...  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Född -68, numera smått gråsprängd brunett med bruna ögon, som älskar böcker, både privat och på jobbet! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards