imittvirrigahuvud

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av imittvirrigahuvud - 3 maj 2012 21:31

Ett program som jag försöker att inte missa är Let's Dance - det finns säkert någon sorts psykologisk tolkning av det, men den kan jag avstå ifrån. Jag tycker det räcker bra med att jag vill ha ett program där det är kändisar i vackra kläder som dansar bra, och den här säsongen tycker jag har varit helt suverän so far - med ett undantag. Men så har det ju varit varje säsong; det finns någon som egentligen inte platsar, och den personen blir kvar i tävlingen liiite för länge. Tyvärr innebär ju det att någon/några som borde fått vara med längre istället åker ut.

Mina favoriter i år, redan från program ett, har varit Anton Hysén, Camilla Läckberg och Helena Paparizou (ja, jag googlade hur det stavas!).  Helena är ju tyvärr borta, men jag hoppas fortfarande på de andra två!


Ikväll tror jag det blir en mycket tidig kväll... känns som det behövs sömn i mängd just nu! Min lilla misse har sovit sej igenom hela programmet, så han lär vara väldigt sprallig någon gång mycket tidigt i morgon bitti, typ halv fyra. Antagligen lär jag somna framför TVn - det har blivit en ful vana. På mitt bord ligger just nu Jonathan Troppers "Sju jävligt långa dagar", och jag har läst drygt hälften. En rätt hysterisk bok, de sju långa dagarna är egentligen en sorgevecka. Huvudpersonens pappa har just dött, han har ett par månader tidigare överraskat sin fru i säng med sin chef, och som det står på baksidan av boken; Det blir sju långa dagar, fyllda av överraskningar och röjda hemligheter, slagsmål, otrohet och evig kärlek. Roligt och sorgligt i en salig blandning! :)


Dags att sova, over and out! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Född -68, numera smått gråsprängd brunett med bruna ögon, som älskar böcker, både privat och på jobbet! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards