imittvirrigahuvud

Alla inlägg den 26 maj 2012

Av imittvirrigahuvud - 26 maj 2012 19:12

Insåg just att jag ätit upp mina lättsaltade skruvar, som jag tänkt ha medan jag ska se Melodifestivalen. Hmm... var ska jag nu tugga på, medan jag försöker hålla nerverna i styr? Nja, det ordnar sej!


Idag har det varit jobb, precis som vanligt. Det är otroligt varmt, så det har varit en lugn dag. Dessutom är det marknad i stan, så det verkade i vara så värst stor rush i de vanliga affärerna - tills jag skulle handla mat på väg hem, då insåg jag vart folket var! På Konsum!!! Framför mej i kassakön stod en tjej med en mycket snygg tatuering; hon hade tassavtryck på ryggen! Det såg ut att vara hund- eller kanske vargavtryck. Började fundera när jag såg den - om jag någon gång skulle bli modig nog, så kanske missekatts tassar skulle få vara modell för en tatuering? Men eftersom jag troligen aldrig kommer att bli så orädd för nålar, så lär vi aldrig få veta!


Det är lite dumt det där med nålarna... När jag äntligen blivit såpass lugn när de tar prover så att jag (nästan) kan sitta och titta på när de sticks, och skulle kunna tänka mej att bli blodgivare, så får jag inte! På grund av min kroniska tarmsjukdom och att jag hela tiden äter medicin för det, så får jag inte lov att ge blod. 

Å andra sidan; hade jag inte haft min sjukdom, legat på sjukhus och tvingats ta en jämrans massa prover för det, så hade jag inte vant mej vid nålarna såpass heller! 


OK, en och en halv timma kvar till TV-sändningen drar igång, vad gör man fram tills dess? Packar? Ja, just det! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Född -68, numera smått gråsprängd brunett med bruna ögon, som älskar böcker, både privat och på jobbet! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards