imittvirrigahuvud

Direktlänk till inlägg 28 maj 2012

Lika varmt...

Av imittvirrigahuvud - 28 maj 2012 13:16

Trodde inte att det skulle bli lika atrmt idag, det är halvmulet och verkade lovande på morgonen! Men nej, nu är det lika tungt att andas igen! Om jag inte hade flängt runt och burit saker hela tiden, utan varit på jobbet där det finns fläktar och är svalt och skönt, så hade det varit en riktigt bra dag - men här hemma hjälper det inte att ha fönster på glänt. Helt öppet kan det inte vara, då vill missekatt ut! Och eftersom vi bor på tredje våningen så känns det INTE som nån riktigt bra idé!


Det börjar eka lite tomt i mitt vardagsrum här. Bokhyllorna är nästan, nästan tomma, det står lite lådor längs väggarna. I morgon hämtas bokhyllorna också, så då kommer det att se väldigt underligt ut här! Men det är bra, då hinner jag städa av golvet och få lite ordning på alla mina lådor. Om jag bara hinner så ska jag försöka bära ner lite lådor från vinden också, så kanske det kan gå aningens snabbare för mina flyttgubbar på fredag.


Men det går framåt med min att-göra-lista, jag har kunnat stryka några saker från dagens lista i alla fall. Och mer lär det bli! Jag kom till och med ihåg både att hämta mina sprutor, och att ta dem - även om det tog en stund från det jag kom hem tills att jag verkligen fick tagit dem. 


Nu ska jag försöka göra ett rejält ryck, mellan 17 och 20 hoppas jag att det kommer några människor i alla fall, på min lilla loppis!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av imittvirrigahuvud - 6 september 2012 23:04

...då var man tillbaks igen. Sommaren har gått alldeles för snabbt, precis som tiden alltid gör.    Den mesta tiden har jag tillbringat på jobbet, förutom de tre senaste veckorna - semester! De två första veckorna var jag iofs mest på jobbet i al...

Av imittvirrigahuvud - 26 juni 2012 15:59

...och har vissa problem med att se vad jag skriver - tydligen är det alldeles för ljust härute för att man ska ha datorn i knät och försöka skriva någonting. Hmm... kanske ett tecken på att man är lite för databeroende, att man inte kan släppa taget...

Av imittvirrigahuvud - 24 juni 2012 17:15

Vaknade före klockan sex av att det ösregnade, verkligen vräkte ner! Jag tyckte synd om sonen, som skulle gå till jobbet vid halv sju - men han hade tur, det var uppehåll under den tiden han gick dit. Jag försökte somna om men det var ju inte att t...

Av imittvirrigahuvud - 23 juni 2012 23:17

Inte lätt när man flyttar - saker "försvinner" liksom! Jag kom på häromdagen att jag har flera remisser liggande, som jag ska ha med mej när jag går och tar mina blodprover på vårdcentralen. Men jag kan inte hitta dem!!! Jag vet ju att jag fick med d...

Av imittvirrigahuvud - 23 juni 2012 17:44

Sov faktiskt till kvart i åtta idag - nästan rekordartat! Missekatt tyckte jag var otroligt tråkig tydligen, när jag vaknade låg han utsträckt i fönstret och tittade på mej. Det såg ut som om han tänkte "Sova!!! När man kan ge mej mat!!!" Nåja, han f...

Presentation

Född -68, numera smått gråsprängd brunett med bruna ögon, som älskar böcker, både privat och på jobbet! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards